مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران:

فراجا سرمایه بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی است

«ابراهیمی» در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی خدوم و زحمتکش مردمی فراجا در حقیقت سرمایه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۹۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ - 10October 2024

فراجا سرمایه بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مازندران امروز در دیدار با سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده نیروی انتظامی استان که در ستاد این فرماندهی برگزار شد، ضمن تبریک هفته انتظامی اظهار داشت: نیروی خدوم و زحمتکش مردمی فراجا در حقیقت سرمایه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است و نقش این عزیزان در برقراری نظم و امنیت هم داخل مرز‌های جغرافیایی و در خارج از مرز‌های جغرافیایی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان مازندران وجود دارد طبیعتاً نقش و ماموریت پلیس در استان با توجه به همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در کنارش هم تهدیدات و آسیب‌هایی که می‌تواند در حوزه‌های مختلف در جامعه ما باشد، حضور بسیار بالنده، مفید و موثر در همه صحنه‌ها کاملاً مشهود است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران، بیان کرد: باید این نکته را بگویم که نیروی انتظامی بار بسیاری از دستگاه‌ها را به دوش می‌کشد و فراتر از نقش و جایگاهی که دارد در استان ظاهر می‌شود و در برقراری نظم و امنیت و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان و اراذل و اوباش و زورگیران نقش بسیار مهمی را توانسته ایفا کند.

ابراهمی با اشاره به اینکه اقدامات پلیس در استان مازندران قابل توجه و امیدوارکننده است، تاکید کرد: باید در راستای حمایت و پشتیبانی از این نیروی خدمتگذار و مردمی با تمام توان در میدان بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران تصریح کرد: این فضایی که شما از طریق رسانه‌های معاند و شبکه‌های فارسی زبان می‌بینید که در این چندسال علیه نیروی انتظامی فعال شدند به دلیل نقش آفرینی نیروی انتظامی در صیانت و حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با اشرار برای یکی ار پرسنل خدوم این فرماندهی به نام شهید «پوریا عبادی» پیش آمد و کار ماندگاری که از ایشان در استان ثبت شد و من دیدم که در تلویزیون دست نوشته‌ای از ایشان پخش شد که در پایان جمله وی «دعا برای شهادت بود» که واقعا از یک گروهبانیکم که وارد این سازمان و تشکیلات شده و دارد نقش آفرینی می‌کند جالب بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان فراجا این لباس را که می‌پوشند برای آسایش و آرامش مردم هست و امیدوارم موفق باشند و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار